Hoolimata hiljutistest investeeringutest ei pruugi Tallink kaotatud turuosa Rootsi-Soome liinidel taastada, selgitatakse Swedbanki analüüsis. Samuti nähakse riskikohta ettevõtte suutmatuses pikendada prahtimislepinguid.
Swedbank näeb positiivsena, et Tallinkil on hetkel käimas 15 prahtimislepingu läbirääkimised ning Põhjamaade tarbijate kindlus kasvab, mis tooks suurema müügitulu kaubandusest.
Pärast Tallink Grupi teise kvartali tulemuste avaldamist ja Äripäeva raadios eetris olnud intervjuud ettevõtte juhi Paavo Nõgenega uuris tuttav, kas mul pole tekkinud soovi omanikuna taas Tallinki pardale astuda.
Ühelt poolt mõjutab Soome hapras seisus majandus Eesti eksporti ja Tallinki kaubavedusid ning teisalt on Eesti ka Soome turistidele kalliks muutunud, mistõttu käivad soomlased siin laevaga harvem, rääkis Tallink Grupi juht Paavo Nõgene.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.