• 31.07.25, 09:03

Reklaamitulu kahanemine vähendas Ekspressi kasumlikkust

Meediakontsern Ekspress Grupi teise kvartali müügitulu ja puhaskasum küll kerkisid, kuid ärikasumi marginaal vähenes reklaamituru kahanemise tõttu.
Teisest küljest andis ettevõtte tegevusele mõju Balti riikide ettevõtluskeskkonna üldine madalseis, mis väljendus reklaamitulude vähenemise 8%.
  • Teisest küljest andis ettevõtte tegevusele mõju Balti riikide ettevõtluskeskkonna üldine madalseis, mis väljendus reklaamitulude vähenemise 8%.
  • Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp teenis teises kvartalis 21,4 miljonit eurot müügitulu, mida on 9% enam võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Seda on rohkem kui Enlight Researchi analüütikute prognoositud 19,8 miljonit eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.07.25, 05:00
Sel nädalal oluline: viis asja, mida oodata
Alanud nädalal teatavad mitmed börsifirmad nii Baltikumist kui USAst oma teise kvartali tulemused ning kokku saab ka USA Föderaalreservi nõukogu.
Börsiuudised
  • 11.07.25, 09:02
Ekspress Grupp kasvatas aastaga tellimuste mahtu
Meediakontsern Ekspress Grupp teatas teise kvartali lõpuga digitellimuste 10% suurusest kasvust aasta varasemaga võrreldes.
Börsiuudised
  • 09.07.25, 12:17
Ekspress Grupp ostab Õhtuleht Kirjastuse täisosaluse
Konkurentsiamet: meile pole koondumise teadet tulnud
ASi Ekspress Grupp ja ASi AVH Grupp vahel 9. juulil 2025 sõlmitud lepingu kohaselt ostab Ekspress Grupp seni AVH Grupile kuulunud 50% osaluse ASis Õhtuleht Kirjastus.
Börsiuudised
  • 14.05.25, 09:43
Hans H. Luik taandub Ekspress Grupi nõukogust
Aktsionäride üldkoosolekul tehakse aktsionäridele ettepanek kutsuda tagasi kaks nõukogu liiget, kellest üks on Ekspressi suuromanik Hans H. Luik.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 11:46
Reaalsed näited: kuidas vale kontor võib olla põhjus, miks parimad töötajad lahkuvad
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele