Lihtsalt suurepärasest tootest või teenusest enam ei piisa
Dropbox, Airbnb, Yelp, Facebook ja mitmed teised tänased gigandid ei sündinud suurelt. Kasvamine nõuab omajagu hüpoteese, analüüsioskust ja -võimekust, ideid, korduvat testimist, õigete mõõdikute kasutamist ja klientide täielikku mõistmist.
Ka tuhandete töötajatega organisatsioonid peavad mõistma, et kasv on eelkõige filosoofia, nagu kaizen ja kanban, mis saab alguse üksiksisiku tasandilt ning liigub sealt edasi organisatsiooni tasandile, on Sander Lõhmus veendunud.
Foto: erakogu
Kasvuhäkkimine ja kasvuhäkkija otsib igapäevaselt andmeid ja andmemahte analüüsides ja hüpoteese seades vastust tuumküsimusele: kuidas kiiremini kasvada ja mida on vaja minu organisatsioonil selleks teha?
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.