Temu vastulause Äripäevale: järgime seadusi ja eetikat
Meie eesmärk on pakkuda turvalist ja usaldusväärset platvormi, kus tarbijad saavad mugavalt osta kvaliteetseid ja taskukohaseid tooteid, seisab Hiina internetipoe Temu vastulauses Äripäeva raadio saatele “Äripäev eetris”.
Hiina internetipoe Temu agressiivne reklaamikampaania on inimesed justkui ära tinistanud, arutlesid ajakirjanikud saates „Äripäev eetris“. Temu avalikke suhteid esindava Mc Groupi töötaja Sabina Nallim vahendas Äripäevale ettevõtte pressiosakonna vastulause. Avaldame selle sõnastust muutmata.
Mida rohkem on neid, kes end Temust puruodavostlemise ebamoraalsusest häirida ei lase, seda jõudsamalt see siinset turgu üle võtab – vaba maa ikkagi, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Brüssel tahab kehtestada maksu, et piirata müügi kasvu veebisaitidel, mis hoiavad kõrvale Euroopa Liidu tollimaksudest ja kontrollist, kirjutas Financial Times.
Euroopa tarbijaühenduste hinnangul pole Hiina odavkaubandusplatvorm Temu pakkunud klientidele seaduses nõutavas ulatuses tarbijakaitset ja kasutab keelatud manipuleerivaid kauplemisviise.
Temu ja Sheini plahvatuslik areng Rootsi turul ei ohusta mitte ainult keskkonda ja tarbijate turvalisust, vaid pikemas vaates on kadumisohus ka Rootsi ettevõtted, töökohad ja maksutulu.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.