• 12.06.24, 16:46

Rail Baltic Estonia: liigume tempos, et 2030 on raudteeühendus valmis

Rail Baltic Estonia vastutab raudteeühenduse ehitamise eest ning täna püsime ehitamise tempos, et 2030. aastaks ühendus valmiks. Nii ehitus kui kõik vajalikud ettevalmistustööd alates hangetest kuni maade omandamiseni käivad, kirjutab Rail Baltic Estonia vastuses Balti riikide riigikontrollide ülevaatele.
Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets Saku vallas valminud Rail Baltica Saustinõmme ökodukti avamisel.
  • Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets Saku vallas valminud Rail Baltica Saustinõmme ökodukti avamisel.
  • Foto: Liis Treimann
Tänase seisuga on ehituslepingutega kaetud 22 km põhitrassi, kus osaliselt ka ehitus juba käimas, 52 km osas on ehitushanked lõppjärgus ja avaldamisel veel täiendavad ca 30 km hankeid. 2024. aasta lõpuks on ligi pool Eesti trassist kaetud ehituslepingutega ning 72 km ulatuses ehitustööd alanud.

Seotud lood

Uudised
  • 12.06.24, 10:00
Rail Balticu projekt on ohus: puudu on kuni 19 miljardit eurot
Rail Balticu projekti edasiliikumine on ohus, sest seitsme aastaga on selle hinnanguline maksumus neljakordistunud ning sellest võib tekkida 10–19 miljardi eurone eelarvepuudujääk, leiavad Eesti, Läti ja Leedu riigikontrollid täna avaldatud ühisaruandes.
Juhtkiri
  • 12.06.24, 11:00
Rail Balticuga on halvasti. Mõjugu see meile hästi
Tuleb selgesti teadvustada, et Rail Balticu projekt vajab päästmist. Miski pole veel kadunud, kui uue hooga jätkata, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele