Tööjõukriis sunnib logistikajuhte kiirelt tegutsema. Võtmeteemadeks on digitaliseerimine ja automatiseerimine, kirjutab Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.
"Kui igal aastal läheb Balti riikides pensionile 5000–7000 autojuhti ja noori peale ei tule, siis nõuab olukord kiiret tehnoloogilist või sektoripõhist innovatsiooni," kirjutab Smarten Logisticsi tegevjuht Mark Paves.
Foto: Erik Riikoja
Kuniks me enesele veel toitu ei prindi ning murutraktor õuemurule ei teleporteeru, on logistika möödapääsmatu. Õnneks. Eesti logistika ei ole suures pildis veel väga automatiseeritud ning sinnamaani, kus protsessid ise toimima hakkavad, läheb veel pisut aega.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.