Kunst töökeskkonnas kasvatab töötajate heaolu ja aitab kujundada tööandja brändi, kirjutavad Rakendusliku Antropoloogia Keskuse antropoloog Karina Vabson ja Kogo galerii tegevjuht Liina Raus Äripäeva essees.

- Karina Vabson, Liina Raus.
- Foto: Erakogu
On üldlevinud arvamus, et kunst, olgu siis muusika, teater või kujutav kunst, on midagi eraldiseisvat, isoleeritud igapäevaelust. Teatrit vaadatakse reeglina teatris ning kui koduseinad välja arvata, siis kunstielamusi saadakse enamasti kunstisaalist. Selle taga on ka ootus ja veendumus, et kunsti abiga me võime rutiinist väljuda, millelegi muule mõelda ja astuda välja hallist argipäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.