Tasuta ühistransport on ehe näide sellest, kuidas riik võib oma otsustega tekitada tõrkeid toimivasse ettevõtluskeskkonda, kirjutab KPMG vandeaudiitor Priit Heinaste Äripäeva Infopanga bussiettevõtete aastaraportile antud kommentaaris.

- Priit Heinaste.
- Foto: Erakogu
Kui keskenduda kitsalt ainult valitud näitajatele bussitranspordi sektoris, siis võib viimaste aastate ja kuude andmete põhjal joonistada välja üsna kena pildi. Statistikaameti andmetel ulatus maakonnaliinide sõitjate arv 2018. aastal ligikaudu 16,8 miljoni reisijani, kasvades aastatagusega võrreldes üle 12%. 2019. aasta kahe esimese kvartali põhjal on aga kasvunumbrid veelgi märkimisväärsemad, kui reisijate arv ulatus ligikaudu 10,5 miljonini, mis on 43% enam kui 2018. aasta esimesel poolaastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.